Blanka Sedláčková

Bakalářská práce

Návrh komunikačního mixu pro kosmetickou společnost

Communication Mix Design for a Cosmetic Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo navržení nového či změna stávajícího komunikačního mixu kosmetické společnosti. Na základě výsledků marketingového výzkumu pak byly navrženy změny a doporučení týkající se marketingové komunikace společnosti.
Abstract:
The purpose of bachelor thesis was to suggest new or to change the existing communication mix of cosmetic company. Based on the marketing research outcomes there were suggested changes and recommendations related to marketing communication of the company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Petra Krbová
  • Oponent: Tereza Navrátilová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod