Jiří Procházka
Master's thesis
Prolog
Prologue
Anotácia:
Jako “prolog” se dnes ve filmu označuje téměř cokoli před úvodními titulky. Jde o termín bez ustáleného významu. Tato diplomová práce nedefinuje fenomén zvaný “prolog”, nechce ho popisovat ve sférách umění v rámci dějin. Práce se věnuje úvodním záběrům na začátku filmu, před samotnou stavbou hlavního příběhu a zabývá se funkcemi těchto záběrů v celkové dramaturgické struktuře díla. Pro uchopení a popis …viacAbstract:
In film, the term “prologue” nowadays denotes almost everything that appears before the opening credits. The meaning of this word is not fixed. This thesis does not define the “prologue” phenomenon and does not wish to describe it in the historical context of art spheres. It deals with the opening scenes at the beginning of a film before the onset of the actual composition of the main story and addresses …viacKľúčové slová
prologyKľúčové slová
filmová teorieKľúčové slová
analýzy filmových dělKľúčové slová
filmové titulkyKľúčové slová
práce střihače
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9577
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 10. 2016
- Vedúci: Jan DAŇHEL
- Oponent: Adam Brothánek
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 1. 2017 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Střihová skladba
Práce na příbuzné téma
-
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
Filmové titulky: žánry a sentiment
Vít Šebestík -
O české filmové titulky. Mediální reflexe „filmových kraválů (22.-27. září 1930)
Petra Sedláčková -
Filmové titulky
Zuzana Pevná