Výtvarné činnosti jako náplň volnočasových aktivit dětí s mentálním postižením – Kristina Ťoková
Kristina Ťoková
Bachelor's thesis
Výtvarné činnosti jako náplň volnočasových aktivit dětí s mentálním postižením
Art-and-draft lessons like contens of freetime activities of children with intelectual development disability
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na výtvarné činnosti jako náplň volnočasových aktivit dětí s mentálním postižením a jejich vliv na integraci do škol běžného typu a následně i význam pro inkluzi těchto jedinců do společnostiAbstract:
The bachelor work is aimed at an art-and draft lessons like contens of free time activities of children with intelectual development disability and its influence on integratoin to school of common type and consequently its importance for inclussion of these individuals to the society
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2009
- Supervisor: Olga Krejčířová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŤOKOVÁ, Kristina. \textit{Výtvarné činnosti jako náplň volnočasových aktivit dětí s mentálním postižením}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Pedagogická fakulta. 2009. Available from: https://theses.cz/id/msay1c/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBachelor programme / field:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro výchovné pracovníky
Theses on a related topic
-
Aktivizující činnosti estetických obsahů při práci s jedinci s mentálním postižením
Kristina ŤOKOVÁ -
Význam kurzu společenského tance a etikety pro mladé lidi s lehkým mentálním postižením jako forma volnočasové aktivity
Kristýna KUCHAŘÍKOVÁ -
Experiential Education in Regular English Lessons
Mariana Navrátilová -
Volnočasové aktivity jako inspirace výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ
Martina Malá -
Volnočasové výtvarné aktivity jako východisko hodin výtvarné výchovy u dětí mladšího školního věku
Daniela Nerušilová -
Volnočasové aktivity jako prevence rizika poruchy chování u žáků s lehkým mentálním postižením
Leoš Malec -
Cestování dává smysl aneb výtvarná činnost s osobami se zrakovým postižením
Tereza Šejblová -
Výtvarná tvorba u osob s mentálním postižením a autismem
Jitka Novotná