Jakub Hadrava
Master's thesis
Analýza vizuálního stylu univerzity
Analysis of University Visual Style
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou jednotného vizuálního stylu univerzity a jednotlivých klíčových prvků. Jednotný vizuální styl je v dnešní době nedílnou součástí propagace úspěšné společnosti na trhu výrobků a služeb. Jednotný vizuální styl slouží k prezentaci jednotlivých společností na trhu a jejich odlišení se od konkurence. Jednotný vizuální styl nebo také firemní design je nedílnou součástí …moreAbstract:
This thesis deals with the analysis of the unified visual style of the university and individual key elements. The unified visual style nowadays forms an integral part of promoting successful companies on the market with products and services. The unified visual style is used to present individual companies on the market and to distinguish them from the competition. The unified visual style or corporate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/139983
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2020
- Supervisor: Vojtěch Spáčil
- Reader: Petra Halíková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová