Jakub Hadrava

Diplomová práce

Analýza vizuálního stylu univerzity

Analysis of University Visual Style
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou jednotného vizuálního stylu univerzity a jednotlivých klíčových prvků. Jednotný vizuální styl je v dnešní době nedílnou součástí propagace úspěšné společnosti na trhu výrobků a služeb. Jednotný vizuální styl slouží k prezentaci jednotlivých společností na trhu a jejich odlišení se od konkurence. Jednotný vizuální styl nebo také firemní design je nedílnou součástí …více
Abstract:
This thesis deals with the analysis of the unified visual style of the university and individual key elements. The unified visual style nowadays forms an integral part of promoting successful companies on the market with products and services. The unified visual style is used to present individual companies on the market and to distinguish them from the competition. The unified visual style or corporate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
  • Vedoucí: Vojtěch Spáčil
  • Oponent: Petra Halíková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod