Analýza inzertního potenciálu časopisu Rock&Pop – Viet Hung Nguyen
Viet Hung Nguyen
Bakalářská práce
Analýza inzertního potenciálu časopisu Rock&Pop
Analysis of the advertisment potential of the magazine Rock&Pop
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou inzertního potenciálu časopisu Rock&Pop. Cíl práce spočívá v zjištění příčin nízké míry obchodní inzerce a navrhnutí doporučení ke zlepšení stávající situace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingové komunikace, tiskových médií a marketingového výzkumu trhu. V praktické části slouží ke zjištění důvodů …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of the advertising potential of Rock & Pop magazine. The aim of this work lies in identifying the causes of the low rate of commercial advertising and suggesting recommendations to improve the current situation. The work is divided into theoretical and practical part. Theoretical part sets out basic concepts of marketing communication, press media and marketing research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57436
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jan Sedláček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57436
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Strategie a plán marketingu a marketingových komunikací IT podniku
Jiří Šotkovský