Alena Kleinová
Bachelor's thesis
Tvorba osobní značky
Building a personal brand
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření osobní značky pro lektorku angličtiny. Práce je rozdělena do tří hlavních částí, a to teoretické, analytické a návrhové. V teoretické části se nachází bližší seznámení s tématem budování osobní značky a s procesy potřebnými k jejímu vytvoření. Analytická část poté se zaměřuje na aplikaci informací z části teoretické. V rámci návrhové části je na základě výstupů …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on creating a personal brand for an English teacher. The thesis is divided into three main parts, namely theoretical, analytical and design. The theoretical part provides a closer introduction to the topic of personal branding and the processes needed to create it. The analytical part focuses on the application of the information from the previous part. In the design …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
- Reader: Michal Mervart, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Brand Re-building in the Full Cream Milk Powder Industry of Sri Lanka
Kaushalya Priyadarshani DON MANUELGE DONA SRI JAYAWRADENA -
Tvorba osobního brandu politika
Eliška Vystrčilová -
Branding a tvorba osobní značky
Tereza Kultová -
Tvorba vlastní módní značky
Martin Kučera -
Budování osobní značky v online prostředí
Recmanová Recmanová -
Osobní web jako podpora osobní značky
Zuzana Kratochvílová -
Ivo Toman-Budování osobní značky
Václav Otáhal -
Strategie budování osobní značky pro začínající podnikatele
Anna Žišková