Ing. Michaela Vaňková

Bachelor's thesis

Cílové skupiny kultovních značek (síla mýtů a legend)

Cult brands and their target groups (the power of myths and legends)
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o silných značkách a to jak světových, tak českých a o mýtech a legendách, které tyto značky obklopují. Dále pojednávám archetypy značek, které jsou podle Junga obrazy pradávných instinktů; zabývám se i rozdělením cílových skupin do sinus tříd, což znamená dělení podle životního stylu „stejně smýšlejících“ V dalších kapitolách zmiňuji limbický systém a rozdělení cílových …viac
Abstract:
The bachelor graduation theses deals with strong marks both international and czech and about myth and legends, which are surrounding these marks. Also we are dealing with archetypes of brands, which are according to Mr.Jung the mirrored picture of ancient instincts; we are dealing with diversification of target groups into sinus classes, which means sorting according to the live style of „same way …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedúci: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní