Cílové skupiny kultovních značek (síla mýtů a legend) – Ing. Michaela Vaňková
Ing. Michaela Vaňková
Bakalářská práce
Cílové skupiny kultovních značek (síla mýtů a legend)
Cult brands and their target groups (the power of myths and legends)
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o silných značkách a to jak světových, tak českých a o mýtech a legendách, které tyto značky obklopují. Dále pojednávám archetypy značek, které jsou podle Junga obrazy pradávných instinktů; zabývám se i rozdělením cílových skupin do sinus tříd, což znamená dělení podle životního stylu „stejně smýšlejících“ V dalších kapitolách zmiňuji limbický systém a rozdělení cílových …víceAbstract:
The bachelor graduation theses deals with strong marks both international and czech and about myth and legends, which are surrounding these marks. Also we are dealing with archetypes of brands, which are according to Mr.Jung the mirrored picture of ancient instincts; we are dealing with diversification of target groups into sinus classes, which means sorting according to the live style of „same way …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zwczw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Neuromarketingová charakteristika cílové skupiny konzumentů biopotravin
Martina Poláková -
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)
Andrea Chrudimská -
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (Limbická analýza)
Radka Šplíchalová -
Personas Identification for the Users of the Information System
Tihitina Hailu Zergaw -
Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci
Jiří Kratochvíl -
Využití archetypů v tématizacích reklamních sdělení
Tereza Strychová -
Využití archetypů v tematizacích reklamních sdělení
Linda Dvořáková