Implementace filozofie Kaizen v podniku – Michal Blaha
Michal Blaha
Diplomová práce
Implementace filozofie Kaizen v podniku
Implementation of Kaizen Philosophy in the Enterprise
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá implementací filozofie neustálého zlepšování KAIZEN. Je v ní navržen postup implementace v konkrétním podniku a zároveň řešeny aktuální problémy, které podniku komplikují činnost. Práce zahrnuje také teoretický popis metod a nástrojů používaných v moderním managementu jako jsou 5S, just in time, kanban, TQM nebo systém zlepšovacích návrhů.Abstract:
This thesis is about implementation of the continuous improvement philosophy KAIZEN. It designed the process of implementation in the enterpriseand also solving current issues that complicate enterprise activity. Thesis include theoretical description of the methods and tools used in modern management such as 5S, JIT, Kanban, TQM or system of improvement proposals.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/114377
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Petr Besta
- Oponent: Martin Lampa
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity
Šárka Bucharová -
Analýza komunikace v procesu změny korporátní identity organizace
Barbora Blanková -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Role hodnototvorného procesu zákazníka v celkovém marketingovém procesu společnosti - Případová studie společnosti Carrier chladicí technika CZ s. r. o.
Miloš Šetka -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Změna Corporate Identity Hypoteční banky
Kateřina VAVROCHOVÁ