Veřejné mínění o etické stránce neuromarketingu – Bc. Pavla Jetelová
Bc. Pavla Jetelová
Bakalářská práce
Veřejné mínění o etické stránce neuromarketingu
Public Opinion about Ethical Aspects of Neuromarketing
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám relativně nově vzniklým oborem výzkumu trhu – neuromarketingem a míněním veřejnosti o jeho etické stránce. V teoretické části vysvětluji neuromarketing, vyšetřovací metody a pohledy na tento obor. Pro snadnější zorientování se v problematice neuromarketigu, je uvedena zmínka o centrální nervové soustavě. Dále je popsána marketingová komunikace a etika v marketingovém …víceAbstract:
In my bachelor thesis I deal with the relatively newly formed study of market research – neuromarketing and public opinion about ethical aspect of neuromarketing. In the theoretical part I explain neuromarketing, the investigative methods and views on this branch. For easier orientation in the issue of neuromarketing, is mention of the central nervous system. Further is described marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bg7qq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová