Tereza Špalková

Bachelor's thesis

Role sociálních sítí v nákupním rozhodování generace Y při výběru kavárny

Role of Social Networks in Purchase Decision Making of Generation Y in Selection of Cafés
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá sociálními sítěmi a jejich rolí v nákupním rozhodování generace Y při výběru kavárny. Teoretická část se nejprve soustředí na charakteristiku generace Y. Druhá kapitola popisuje nákupní rozhodování spotřebitele včetně zobrazení role sociálních sítí v rozhodovacím procesu spotřebitele. Třetí kapitola se zaměřuje na kavárenství a faktory, které spotřebitel zvažuje při výběru …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with social networks and their role in purchase decision making of generation Y in selection of cafés. Firstly, the theoretical part describes characteristics of generation Y. The second chapter defines purchase decision making of consumers including the description of the role of social networks in a consumer decision-making process. The third chapter focuses on the coffee …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 9. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2021
  • Supervisor: Zuzana Kvítková
  • Reader: Martin Vaško

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82622