Role sociálních sítí v nákupním rozhodování generace Y při výběru kavárny – Tereza Špalková
Tereza Špalková
Bachelor's thesis
Role sociálních sítí v nákupním rozhodování generace Y při výběru kavárny
Role of Social Networks in Purchase Decision Making of Generation Y in Selection of Cafés
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá sociálními sítěmi a jejich rolí v nákupním rozhodování generace Y při výběru kavárny. Teoretická část se nejprve soustředí na charakteristiku generace Y. Druhá kapitola popisuje nákupní rozhodování spotřebitele včetně zobrazení role sociálních sítí v rozhodovacím procesu spotřebitele. Třetí kapitola se zaměřuje na kavárenství a faktory, které spotřebitel zvažuje při výběru …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with social networks and their role in purchase decision making of generation Y in selection of cafés. Firstly, the theoretical part describes characteristics of generation Y. The second chapter defines purchase decision making of consumers including the description of the role of social networks in a consumer decision-making process. The third chapter focuses on the coffee …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82622
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2021
- Supervisor: Zuzana Kvítková
- Reader: Martin Vaško
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82622
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Theses on a related topic
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová -
Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka
Tereza Skolková