Specifika výchovy a vzdělávání dětí s autismem a s vadou řeči – Zdeňka Románková
Zdeňka Románková
Bakalářská práce
Specifika výchovy a vzdělávání dětí s autismem a s vadou řeči
Specifics of education of children with autism and speech impediments
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační prostředky při rozvoji řeči u jedinců s autismem a vývojovou dysfázií. Zahrnuje souhrn postupů a prostředků při rozvoji dorozumívání ve výchově a vzdělávání těchto jedinců. Využití výchovně vzdělávacích metod u osob s diagnózou autismus, vývojová dysfázie, mentální retardace a vymezení přesných terapeutických postupů při práci s těmito jedinciAbstract:
Bachelor thesis focuses on the means of communication during the development of speech in individuals with autism and developmental dysphasia. Includes a set of processes and resources in the development of communication in the education of these individuals. Use of educational and training methods for persons with diagnosis autism, developmental dysphasia, mental retardation, and set specific therapeutic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2010
- Vedoucí: Kateřina Vitásková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro výchovné pracovníky
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole
Veronika Huková -
Komunikační deník jako nástroj alternativní a augmentativní komunikace jedinců s pervazivní vývojovou poruchou.
Zdeněk PETŘÍK -
Komunikační deník jako nástroj alternativní a augmentativní komunikace jedinců s pervazivní vývojovou poruchou.
Zdeněk PETŘÍK -
Terapeutické metody a postupy u dětí s vývojovou dysfázií
Jitka Žižlavská -
Teaching English to Very Young Learners in the Czech Republic
Monika Janáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva