Bc. Barbora Němečková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace ve vybrané společnosti

Marketing communications in a selected enterprice
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingového komunikačního mixu, který je důležitou součástí v oblasti marketingu, který studuji. Cílem této práce je navrhnout a vytvořit plán, jak zlepšit marketingovou komunikaci. Teoretická část je věnována základním pojmům, jako je marketing, marketingová komunikace, komunikační mix a jeho nástroje, ale také se zabývá moderními marketingovými komunikačními …viac
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is an analysis of the marketing communication mix, which is an important part of the marketing itself, the field of my study. My aim is to create a plan, how to improve the marketing communication. The theoretical part deals with the basic terms like marketing, marketing communication or marketing mix and its tools, but I also engage with modern marketing communication …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2017
  • Vedúci: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
  • Oponent: Ing. Petra Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management