Využití PPC reklamy pro zlepšení hospodářských výsledků firmy – Bc. Nicole Balánová
Bc. Nicole Balánová
Diplomová práce
Využití PPC reklamy pro zlepšení hospodářských výsledků firmy
Use of PPC advertising to improve the company's economic results
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím modelu Pay Per Click kampaní a jejich optimalizací dle marketingových nástrojů. Cílem je zlepšení hospodářských výsledků firmy na základě roční optimalizace PPC účtu v roce 2021 a porovnáním výsledků s předchozím rokem. Tedy zvýšit prodeje přes e-shop. Účelem je snížení podílů nákladů na obratu a zvýšení hodnoty konverzí, tak aby se investice, co nejvíce vyplatila …víceAbstract:
This thesis deals with the use of Pay Per Click campaigns and their optimization according to marketing tools. The aim is to improve the company's economic results based on the annual PPC account optimization in 2021 and comparing the results with the previous year. Thus, to increase sales through the e-shop. The purpose is to reduce the cost to sales ratio and increase the value of conversions, so …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Balánová, Nicole. Využití PPC reklamy pro zlepšení hospodářských výsledků firmy. Pardubice, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Reklamy v systému Google Ads a faktory jejich výkonu
Tomáš Schwarz -
Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Lukáš Štěpánek -
Analýza a návrh řešení inzerce v PPC systému Sklik
Judita Ouhrabková -
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Eliška Sedláčková -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš -
Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance
Veronika Čmolíková -
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
Karel Hůsek -
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Michal Kolesár