Jazyk a jazyková kultura Čechů z rumunského Banátu – Monika HAVLICEC
Monika HAVLICEC
Diplomová práce
Jazyk a jazyková kultura Čechů z rumunského Banátu
Language and linguistic culture of the Romanian Banat Czechs
Anotace:
Cílem této diplomové práce je přiblížit poznatky o českém jazyce a popsat jazyk a kulturu Čechů, kteří v 19. století osídlili oblast v Rumunsku, zvanou Banát. Práce je rozdělena na několik částí. První oddíl práce se zabývá obecnými poznatky o českém jazyce, jeho historii, vývoji, jeho užívání od raného středověku až do současnosti. Také jsou zde stručně nastíněny obecné poznatky o slovní zásobě a …víceAbstract:
The aim of this thesis is to bring knowledge of the Czech language and describe the language and culture of the Czech people, who in the 19th Century inhabited Banat area in Romania. The thesis is divided into several parts. The first part presents the general knowledge of the Czech language, its history and development and its use since the early Middle Ages to the present. Apart from all, there is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVLICEC, Monika. Jazyk a jazyková kultura Čechů z rumunského Banátu. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Výuka češtiny v českých obcích na Ukrajině
Nicole Rauscherová -
Využití slovotvorného významu v oblasti výuky češtiny jako druhého/cizího jazyka
Adriana Válková -
Výuka češtiny pro děti a mládež v zahraničí
Tereza Vápeníková -
Čeština v zahraničí
Barbora Hofmannová -
Dialogická složka v učebnicích češtiny jako cizího/druhého jazyka
Piotr Paweł Pierścieniak -
Primární předložky v češtině: analýza chyb studentů při výuce češtiny pro cizince
Tereza Mácková -
Možnosti realizace výuky češtiny na 2. stupni ZŠ v době pandemií
Veronika BARDOVÁ -
Výuka češtiny jako druhého jazyka u kazašské menšiny na 1. stupni v základní škole Rabasova v Ústí nad Labem.
Leona POLÁKOVÁ