Bc. Lenka Hrnčířová

Bakalářská práce

Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace

Sales promotion in the form of marketing communication tools
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh podpory prodeje konkrétní výrobní a prodejní firmy. Struktura práce je členěna na 3 části. V úvodní části je popsán výběr tohoto tématu z pohledu osobní zkušenosti s prodejními akcemi v konkrétní kamenné pobočce se sortimentem elektroinstalační materiál a také běžné elektro a stanoven cíl celé práce, která má ambice tato očekávání splnit. V teoretické části práce …více
Abstract:
The main objective of the thesis is to support the sale of a particular production and sales company. Thesis is divided into 3 parts. The introductory part describes of view of personal experience with sales events in a particular stone branch with electrical installation material and set the goal of the whole work, which has the ambition to fulfill these expectations. In the theoretical part were …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní