Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace – Bc. Lenka Hrnčířová
Bc. Lenka Hrnčířová
Bakalářská práce
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Sales promotion in the form of marketing communication tools
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh podpory prodeje konkrétní výrobní a prodejní firmy. Struktura práce je členěna na 3 části. V úvodní části je popsán výběr tohoto tématu z pohledu osobní zkušenosti s prodejními akcemi v konkrétní kamenné pobočce se sortimentem elektroinstalační materiál a také běžné elektro a stanoven cíl celé práce, která má ambice tato očekávání splnit. V teoretické části práce …víceAbstract:
The main objective of the thesis is to support the sale of a particular production and sales company. Thesis is divided into 3 parts. The introductory part describes of view of personal experience with sales events in a particular stone branch with electrical installation material and set the goal of the whole work, which has the ambition to fulfill these expectations. In the theoretical part were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dc6kl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová