Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace – Bc. Lenka Hrnčířová
Bc. Lenka Hrnčířová
Bachelor's thesis
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Sales promotion in the form of marketing communication tools
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh podpory prodeje konkrétní výrobní a prodejní firmy. Struktura práce je členěna na 3 části. V úvodní části je popsán výběr tohoto tématu z pohledu osobní zkušenosti s prodejními akcemi v konkrétní kamenné pobočce se sortimentem elektroinstalační materiál a také běžné elektro a stanoven cíl celé práce, která má ambice tato očekávání splnit. V teoretické části práce …moreAbstract:
The main objective of the thesis is to support the sale of a particular production and sales company. Thesis is divided into 3 parts. The introductory part describes of view of personal experience with sales events in a particular stone branch with electrical installation material and set the goal of the whole work, which has the ambition to fulfill these expectations. In the theoretical part were …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dc6kl/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová