Výukové metody na 1. stupni ZŠ a jejich využití v praxi – Radka Medlíková
Radka Medlíková
Diplomová práce
Výukové metody na 1. stupni ZŠ a jejich využití v praxi
Teaching methods at primary school and their practical utilization
Anotace:
Cílem práce je zjistit, jaké výukové metody a proč používají učitelé na 1. stupni ZŠ. V teoretické části bude zmíněna klasifikace a charakteristika výukových metod. Empirická část bude vystavěna na výsledcích dotazníkového šetření a rozhovorech s učiteli. Práce by měla přinést nejnovější informace a poznatky z praxe.Abstract:
This diploma work´s objective is to find out, which educational methods and why are they used by primary school teachers. Theoretical part will deal with clasification and characteristics of educational methods whereas empirical part will be build upon outcome of checklist research and interviews with teachers. This diploma work should bring newest information and practical findings.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM627
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
- Vedoucí: Martin Skutil
- Oponent: Martina Maněnová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - dramatická výchova
Práce na příbuzné téma
-
Methods of Using TPR at Upper-primary School Level
Kalužová Kalužová -
Multicultural Perspective on Manchu art inheritance and development in Chinese Manchu primary school (Yongling Manchu primary school as a case)
Jia YAO -
Student activating teachnig methods at English language lesson at primary school
Jana Pechancová -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
The Integration of English Language and Music at Lower Secondary Schools with an Emphasis on the Development of Practical Skills
Marie Stodůlková -
A Comparison Study of Preparing Kindergarten Teachers in bachelor- level teacher education programs between Czech Republic and China: Focus on the Field of Kindergarten Arts Education
Zhaohao NIAN -
Inclusive Education the way for future for Fiji schools: A comparative case study of Inclusive Education in the Czech Republic Schools in Brno and Fiji Primary Schools
Sunil Kumar -
Mikrobiální etiologie torpidních ranných infekcí v chirurgii. Srovnání stěrové a nepřímé otiskové metody v chirurgické praxi.
Zdeněk Chovanec