Vplyv marketingových aktivít banky na nákupné rozhodovanie klienta – Bc. Zuzana Gajdošová
Bc. Zuzana Gajdošová
Master's thesis
Vplyv marketingových aktivít banky na nákupné rozhodovanie klienta
Influence of bank marketing activities on decision of clients shopping
Abstract:
The thesis deals with the influence of marketing activities for the bank clients buying decision. The first chapter focuses on consumer behavior and marketing activities. The second chapter analyzes the marketing activities of selected commercial banks and examines the impact on customer buying decisions. The third chapter offers suggestions on how banks could make better use of marketing tools.Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá vplyvom marketingových aktivít banky na nákupné rozhodovanie klienta. Prvá kapitola je zameraná na spotrebiteľské správanie a marketingové aktivity. Druhá kapitola analyzuje marketingové aktivity vybraných komerčných bánk a skúma vplyvy na nákupné rozhodovanie klienta. Tretia kapitola prináša návrhy, ako by mohli banky lepšie využívať marketingové nástroje.
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2012
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/m9p9t/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Reader: Ing. Valér Demjan, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GAJDOŠOVÁ, Zuzana. \textit{Vplyv marketingových aktivít banky na nákupné rozhodovanie klienta}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2012. Available from: https://theses.cz/id/mv2lqr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin