Distribuce a propagace nového produktu vybrané firmy – Aneta Jirešová
Aneta Jirešová
Bakalářská práce
Distribuce a propagace nového produktu vybrané firmy
Distribution and promotion of a new product of selected company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Distribuce a propagace nového produktu vybrané firmy“ je firma Radislav Jireš, která se zabývá zakázkovou výrobou nábytku. Živnostník a majitel firmy figuruje také pod názvem Truhlářství U Břízek. Cílem této bakalářské práce je návrh efektivní distribuce a propagace pro nový výrobek vybrané firmy. Truhlářství U Břízek bude uvádět na trh svůj nový produkt – dětské kuchyňky …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis “Distribution and promotion of a new product of selected company” is the company Radislav Jireš, which deals with the custom production of furniture. The owner of the company also appears under the name Truhlářství U Břízek. The aim of this bachelor thesis is to design efficient distribution and promotion of new product of selected company. Truhlářství U Břízek want …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Skleněné perličky jako unikátní regionální produkt s celosvětovou distribucí
Andrea Janečková -
Proces výroby a distribuce nového produktu
Marian Jozue Talán -
Nové formy distribuce produktů
Miroslav L'udma -
Projekt vývoje, výroby a distribuce nového kosmetického výrobku
Roman Golotovskiy -
Do jaké míry má propagace a marketing vliv na úspěch filmu v české kinematografii.
Vojtěch Kajer -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova