Vliv marketingové komunikace na elasticitu poptávky po systému paletového poolingu – Bc. Jan Soukup
Bc. Jan Soukup
Diplomová práce
Vliv marketingové komunikace na elasticitu poptávky po systému paletového poolingu
The influence of the marketing communication on demand elasticity after the pallet pooling system
Anotace:
Tato práce je věnována tématu vlivu marketingové komunikace na elasticitu poptávky po systému paletového poolingu, a to zejména otázce zda-li může větší zaměření na kvalitu marketingových činností ve společnosti CHEP CZ příznivě ovlivnit elasticitu poptávky po jejím produtku. Teoretické informace budou čerpány především prostřednictvím studia dostupné literatury. Praktická část je věnována posouzení …víceAbstract:
This thesis is devoted to the topic of the influence of marketing communication on demand elasticity after the pallet pooling system and namely the question whether increased focus on the quality of the marketing activities of the company CHEP could affect demand after its product positively. Theoretical information is draught from the available literature. Practical part is devoted to the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rnsoj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová