Bc. Sabina Sedláčková

Bakalářská práce

Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?

Does advertising affects society's way of life?
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá především reklamou a jejím vlivem na rozhodování při nákupu. Zkoumá také postoj společnosti k zemi původu zboží a rozdíly v nákupním chování mužů a žen.
Abstract:
Bachelor's thesis covers mainly advertisement and its influence on decision making during shopping. It examines society's attitude to the country of origin of specific goods and covers differences in shopping preferences between men and women.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze