Možnosti optimalizace životního cyklu zákazníka e-shopu – Linda Hlaváčová
Linda Hlaváčová
Master's thesis
Možnosti optimalizace životního cyklu zákazníka e-shopu
Methods of customer lifecycle optimisation
Abstract:
Pokud e-shop stojí o věrné zákazníky, musí s nimi nejdříve začít vztah aktivně budovat. Tato diplomová práce pojednává o metodách, kterými může e-shop začít pracovat na vytváření silného vztahu se zákazníkem a zasadit je do kontextu aktuálních trendů v online marketingu a současných vyspělých komunikačních technologií. Téma optimalizace životního cyklu zákazníka, které leží na pomezí analýzy dat, komunikace …moreAbstract:
If the e-shop wants to have loyal customers, they have to begin actively build the relationship with them. This master thesis discusses the methods by which can e-shop start working on building a strong customer relationship and put it in the context of modern trends in online marketing and current advanced communication technologies. Customer lifecycle optimisation which is closely related with data …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44982
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2015
- Supervisor: Vlasta Střížová
- Reader: Marie Chytilová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44982
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Životní cyklus zákazníka a návrh jeho implementace do marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Voráčková -
Životní cyklus zákazníka a návrh jeho implementace do marketingové komunikace ve firmě AUTO GRÁL s.r.o.
Klára Voráčková -
Životní cyklus malého podnikání ve stavebnictví od jeho založení po současnost
Martina Kotzurová -
Využití chatbotů v rámci životního cyklu zákazníka
Vojtěch Hrdina -
Hodnota životního cyklu zákazníka
Simona Bellová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Segmentace zákazníků v podniku
Tereza Vlčková