Dopad Word-of-Mouth marketingu a virálního marketingu na kontinuální a diskontinuální technologické inovace – Přemysl Staroveský
Přemysl Staroveský
Doctoral thesis
Dopad Word-of-Mouth marketingu a virálního marketingu na kontinuální a diskontinuální technologické inovace
Impact of Word-of-Mouth Marketing and Viral Marketing on Continuous and Discontinuous Technological Innovation
Anotácia:
Tato disertační práce shrnuje stávající matematické modely pro šíření diskontinuálních inovací a rozdíly mezi kontinuálními inovacemi. Popisuje a analyzuje, jaký je rozdíl mezi WOM a virálním marketingem. Hodnotí stávající matematické modely pro šíření informací pomocí virálního marketingu a analyzuje, proč úspěšný virální marketing představuje vzácný případ. Analyzuje, které marketingové zprávy se …viacAbstract:
The thesis summarizes existing mathematical models for discontinuous innovation diffusion and differences vs. continuous innovation. It describes and analyzes what the difference between WOM marketing and viral is. It evaluates existing mathematical models for information spreading through viral marketing and analyze why successful viral marketing remains rare case. Analyze which marketing messages …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36342
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Vladimír Bárta, Mikuláš Pichanič
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STAROVESKÝ, Přemysl. \textit{Dopad Word-of-Mouth marketingu a virálního marketingu na kontinuální a diskontinuální technologické inovace}. Online. Dizertačná práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/mvzxyp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36342
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Virální marketing jako forma brandingu
Martin Bargl -
Mass spectrometry in structural proteomics: study of viral protein complexes
Anirudhan RAVI -
Encapsulation of bacterial photosynthetic reaction centers into viral capsids
Guy Michel WOLF -
Study of Viral Protein Complexes using Mass Spectrometry
Markus MAIRHOFER -
Microbial and Viral Genomic Diversity in Freshwater Environments
Vinicius SILVA KAVAGUTTI -
Identification of cellular RNAs interacting with viral proteins
Anna Pavlů -
Design and recombinant production of mutant forms of Mason-Pfizer monkey virus matrix protein with an expected impact on the viral protease cleavage
Zina Briki