Přemysl Staroveský

Doctoral thesis

Dopad Word-of-Mouth marketingu a virálního marketingu na kontinuální a diskontinuální technologické inovace

Impact of Word-of-Mouth Marketing and Viral Marketing on Continuous and Discontinuous Technological Innovation
Anotácia:
Tato disertační práce shrnuje stávající matematické modely pro šíření diskontinuálních inovací a rozdíly mezi kontinuálními inovacemi. Popisuje a analyzuje, jaký je rozdíl mezi WOM a virálním marketingem. Hodnotí stávající matematické modely pro šíření informací pomocí virálního marketingu a analyzuje, proč úspěšný virální marketing představuje vzácný případ. Analyzuje, které marketingové zprávy se …viac
Abstract:
The thesis summarizes existing mathematical models for discontinuous innovation diffusion and differences vs. continuous innovation. It describes and analyzes what the difference between WOM marketing and viral is. It evaluates existing mathematical models for information spreading through viral marketing and analyze why successful viral marketing remains rare case. Analyze which marketing messages …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
  • Vedúci: Jan Koudelka
  • Oponent: Vladimír Bárta, Mikuláš Pichanič

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/36342