Pozitiva a negativa v komunikaci učitele během vyučovací hodiny – Mgr. Ludmila Ficová
Mgr. Ludmila Ficová
Bakalářská práce
Pozitiva a negativa v komunikaci učitele během vyučovací hodiny
Advantages and disadvantages of teacher’s communication during the lesson
Anotace:
Tato práce je zaměřena na komunikaci, její typy a funkce. Teoretická část dále popisuje pedagogickou komunikaci, její význam, pravidla, nedostatky a působení na žáky. Součástí praktické části je stanovení výzkumného cíle, hypotéz a charakteristika metod výzkumu.Abstract:
This work focuses on communication, its types and functions. The theoretical part describes pedagogical communication, its meaning, rules, shortcomings and influence on pupils. The practical part contains setting of research objectives, hypotheses and characteristics of the research method.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aqetr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
- Oponent: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační dovednosti pracovníků v cestovním ruchu se zaměřením na ubytovací služby
Kseniia Bobyleva -
Prezenční a komunikační dovednosti manažera ve vybraném podniku
Vendula Duspivová -
Komunikační dovednosti žáků s PAS
Kateřina Vítů -
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybraném podniku
Jana Kábelová -
Prezenční a komunikační dovednosti manažera ve vybraném podniku
Lucie Kopečková -
Neverbální komunikace učitele při výuce na základní škole
Martina Benová -
Pedagogická komunikace ve výuce odborného výcviku z pohledu žáků
Renata Kozlová -
Pedagogická komunikace ve vyučování.
Petra Podsedníková