Bc. Marek Khánský

Diplomová práce

Podpora prodeje a její metody a techniky

Sales Promotion and its methods and techniques
Anotace:
Diplomová práce se zabývá podporou prodeje ve společnosti MIX TEE při zavádění nové značky kávy Jardin. Zaměřuje se na situační analýzu potravinářského trhu čaje a kávy, důkladně rozebírá vnitřní, blízké a vzdálené prostředí. Popisuje podporu prodeje jako součást marketingové komunikace. Vysvětluje základní pojmy, jako marketingový mix, komunikační mix a jeho formy, typy a techniky podpory prodeje …více
Abstract:
This dissertation deals with the issue of sales supporting in the company MIX TEE in the process of introducing a new coffee brand of Jardin. It focuses on a situational analysis of the food-processing market in the area of tea and coffee. Further, this work offers a thorough analysis of the inner, close and distant environment. In addition, it provides a description of the sales support as a part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace