Podpora prodeje a její metody a techniky – Bc. Marek Khánský
Bc. Marek Khánský
Diplomová práce
Podpora prodeje a její metody a techniky
Sales Promotion and its methods and techniques
Anotace:
Diplomová práce se zabývá podporou prodeje ve společnosti MIX TEE při zavádění nové značky kávy Jardin. Zaměřuje se na situační analýzu potravinářského trhu čaje a kávy, důkladně rozebírá vnitřní, blízké a vzdálené prostředí. Popisuje podporu prodeje jako součást marketingové komunikace. Vysvětluje základní pojmy, jako marketingový mix, komunikační mix a jeho formy, typy a techniky podpory prodeje …víceAbstract:
This dissertation deals with the issue of sales supporting in the company MIX TEE in the process of introducing a new coffee brand of Jardin. It focuses on a situational analysis of the food-processing market in the area of tea and coffee. Further, this work offers a thorough analysis of the inner, close and distant environment. In addition, it provides a description of the sales support as a part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ikzbn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.
Eva Jabulková -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Paulína Minčičová -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Petra Sinkulová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Trůbl