Změna vzhledu obalu vybraného produktu – Šárka GAHUTOVÁ
Šárka GAHUTOVÁ
Bachelor's thesis
Změna vzhledu obalu vybraného produktu
Redesign of packaging
Anotácia:
Úspěšnost produktu neurčuje pouze kvalita výrobku samotného, ale také kvalita obalu. Obal by měl zákazníka zaujmout na první pohled; logem, výrazným písmem nebo celkovým designem a tím přispět k jeho rozhodnutí o koupi. Primární cíl této bakalářské práce je porovnávání obalů a to z několika hledisek. Cílem praktické části byl výzkum vlivu nového obalu společnosti Europasta SE na vnímání produktu zákazníky …viacAbstract:
The success of the product is determined by not only the quality of the product itself but also the quality of packaging. The packaging should the catch customer´s eye at first sight. This work primarily focuses on the comparison of packaging in a number of aspects. The aim of the survey was to identify the impact of the new packaging on the perception of product and provide recommendations to the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zverejniť od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Iveta PAVEZOVÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GAHUTOVÁ, Šárka. Změna vzhledu obalu vybraného produktu. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Marketingový výzkum spotřebitelů kávy společnosti Mamacoffee
Daniel Kádner -
Marketingový výzkum
Dana Kammererová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum na trhu bezlaktózových potravin
Vadim Chechelnytskyi -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Marketingový výzkum spotřebitelů
Olga Súkeníková
Názov
Vložil
Vložené
Práva