Employer branding: odpovědné chování k lidským zdrojům ve firemních reportech – Bc. Pavlína Pokorná
Bc. Pavlína Pokorná
Bachelor's thesis
Employer branding: odpovědné chování k lidským zdrojům ve firemních reportech
Employer Branding: Responsible Behaviour towards Human Resources in Corporate Reports
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá employer brandingem a s tím souvisejícím udržitelným a odpovědným chováním k lidským zdrojům. Cílem je zjistit aktuální stav tohoto chování prostřednictvím nefinančních reportů, a také transparentního reportování obecně. Po literární rešerši následuje vyhodnocení na základě analyzování a komparování náhodně zvolených reportů z žebříčku Czech Top 100 za rok 2018 – reporty …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with employer branding which is related to sustainable and responsible behavior towards human resources. The aim is to find out the current state of this behavior through non-financial reports as well as transparent disclosure in general. The literature review in the theoretical section is followed, in the practical section of the paper, by an evaluation based on the analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jyt6y/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Štěpánka Hronová, MBA
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POKORNÁ, Pavlína. \textit{Employer branding: odpovědné chování k lidským zdrojům ve firemních reportech}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2021. Available from: https://theses.cz/id/mwbmf5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Budování a rozvoj dobrého jména a image zaměstnavatele
Lucie Havrdová -
Zavedení modelu Human resources business partnerství – analýza rizik ve vybrané organizaci
Milan Křemenák -
The critical importance of the HR business partner: business partnering as a HR role
Shengzhi Qiu -
The Present and Future of Strategic Human Resources Management in Business Practice
Yessimkhan Shyrynov -
Appropriate business communication styles and techniques for an Human Resources Management department
Polina Bobyleva -
Podniková etika při řízení lidských zdrojů/Business ethics in human
Karolína Kahounová -
Impact of Aligning HR with Business Strategy
Jinge Wang