Segmentace trhu a analýza chování zákazníků – Ing. Tomáš Ondračka
Ing. Tomáš Ondračka
Bachelor's thesis
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Market segmentation and buyer bahavior analysis
Abstract:
Jednou z neustále důležitějších marketingových činností je segmentace trhu a následné zacílení na určité tržní segmenty. I proto je tato práce primárně zaměřena na marketingové otázky, které se týkají problematiky segmentace trhu a analýzy zákaznického chování. Předmětem výzkumu byl zvolen trh s nábytkem. Výzkum byl aplikován na konkrétní podnikatelský subjekt. První (teoreticko – metodologická) část …moreAbstract:
One of the ever important marketing activities is the segmentation and the subsequent focus on specific market segments. That is why, this work is primarily focused on marketing issues, which relate to issues of market segmentation and analysis of customer behavior. The research has been elected to the furniture market. Research has been applied to specific businesses. The first (theoretical - methodological …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kqy9f/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Pavel Klička
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková