Ing. Tomáš Ondračka

Bachelor's thesis

Segmentace trhu a analýza chování zákazníků

Market segmentation and buyer bahavior analysis
Abstract:
Jednou z neustále důležitějších marketingových činností je segmentace trhu a následné zacílení na určité tržní segmenty. I proto je tato práce primárně zaměřena na marketingové otázky, které se týkají problematiky segmentace trhu a analýzy zákaznického chování. Předmětem výzkumu byl zvolen trh s nábytkem. Výzkum byl aplikován na konkrétní podnikatelský subjekt. První (teoreticko – metodologická) část …more
Abstract:
One of the ever important marketing activities is the segmentation and the subsequent focus on specific market segments. That is why, this work is primarily focused on marketing issues, which relate to issues of market segmentation and analysis of customer behavior. The research has been elected to the furniture market. Research has been applied to specific businesses. The first (theoretical - methodological …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní