Analýza a zefektivnění marketingové komunikace na B2B trhu firmy ACER - C.S. – Ester Šváchová
Ester Šváchová
Master's thesis
Analýza a zefektivnění marketingové komunikace na B2B trhu firmy ACER - C.S.
Analysis and streamlining of the marketing communication on B2B market for company ACER – C.S.
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza a následné zefektivnění marketingové komunikace vybrané dřevozpracující společnosti ACER – C.S., spol. s r.o., která obchoduje na trhu B2B. Nejprve se práce věnuje analýze současné situace, která pomáhá odhalit slabé stránky. Následně se zabývá optimalizací komunikačních nástrojů směrem k velmi úzkému segmentu cílových zákazníků. Na základě teoretických informací …moreAbstract:
The subject of this dissertation thesis is the analysis and subsequent increase in effectivity of marketing communication of a wood-processing company ACER – C.S., spol. s r.o., which operates on the Business to Business market. Firstly, the thesis discusses the analysis of the current situation, which helps to uncover its weaknesses. Next it deals with the optimization of communicative tools regarding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 2. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75417
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2019
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Marcela Zamazalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75417
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová