Analýza a zefektivnění marketingové komunikace na B2B trhu firmy ACER - C.S. – Ester Šváchová
Ester Šváchová
Master's thesis
Analýza a zefektivnění marketingové komunikace na B2B trhu firmy ACER - C.S.
Analysis and streamlining of the marketing communication on B2B market for company ACER – C.S.
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je analýza a následné zefektivnění marketingové komunikace vybrané dřevozpracující společnosti ACER – C.S., spol. s r.o., která obchoduje na trhu B2B. Nejprve se práce věnuje analýze současné situace, která pomáhá odhalit slabé stránky. Následně se zabývá optimalizací komunikačních nástrojů směrem k velmi úzkému segmentu cílových zákazníků. Na základě teoretických informací …viacAbstract:
The subject of this dissertation thesis is the analysis and subsequent increase in effectivity of marketing communication of a wood-processing company ACER – C.S., spol. s r.o., which operates on the Business to Business market. Firstly, the thesis discusses the analysis of the current situation, which helps to uncover its weaknesses. Next it deals with the optimization of communicative tools regarding …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75417
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
- Vedúci: Radek Tahal
- Oponent: Marcela Zamazalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75417
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová