Michal ČERNÝ

Bachelor's thesis

Nové trendy v marketingu

New trends in marketing
Anotácia:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na téma "Nové trendy v marketingu" a jejím cílem je zjistit, jak se veřejnost staví ke konkrétním vybraným trendům. Autorem byly vybrány dva nové trendy ze světa marketingu, guerilla marketing a mobilní marketing, z důvodu jejich mnohého využití v České republice. V teoretické části jsou blíže charakterizovány jednotlivé trendy, jejich vznik a vývoj, nejvyužívanější …viac
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the topic of "New trends in marketing " and the aim is to determine the public attitude to the specific selected trends. The author selected two new trends from the world of marketing, guerilla marketing and mobile marketing, because a great deal of them has been using in the Czech Republic. The individual trends in detail, their origin and evolution and the most …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČERNÝ, Michal. Nové trendy v marketingu. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/