Der spielerische aspekt beim fremdsprachenlernen – Mgr. Eva Kolářová
Mgr. Eva Kolářová
Bakalářská práce
Der spielerische aspekt beim fremdsprachenlernen
Game aspect in education of foreign languages
Abstract:
This thesis deals with issue of education foreign languages with game usage. Theoretical part of describers education game definiton, history of usage, as well as problem of its adjustment with regard to students age. There are results from questionary, that was filled by students from primary school. Further I spent some time in the class with students, examining how they behave within playing education …víceAbstract:
Bakalářská práce se věnuje tématu hry ve výuce cizího jazyka. Teoretická část se zabývá definicí hry, její historií, dělení pedagogických her při výuce německého jazyka či přípravou na takovouto hodinu. V praktické části je vyhodnocený dotazník, který byl předložen žákům základní školy a bylo sledováno chování žáků při hodinách, ve kterých se metoda hry aplikovala.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hrfrq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2007
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - němčina
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
Učení v pohybu v 1. ročníku základní školy
Adéla Moučková -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Efektivní metody procvičování slovní zásoby ve francouzském jazyce při výuce nadaných žáků
Michaela Šamalová -
Využití projektové metody pro výuku reálií v německém jazyce
Marta Baxantová -
Alternativní metody ve výuce češtiny jako cizího jazyka
Michaela Němcová -
Narativní metody v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Petra Holcová -
Využití metody Total Physical Response ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy
Alžběta Hráčková