Využití prvků AAK při rozvoji komunikačních schopností žáků ZŠ speciální – Mgr. Monika Šandová
Mgr. Monika Šandová
Diplomová práce
Využití prvků AAK při rozvoji komunikačních schopností žáků ZŠ speciální
Use of AAC to develop communication ability of pupils in special basic school
Anotace:
Šandová Monika: Využití prvků AAK při rozvoji komunikačních schopností žáků ZŠ speciální, diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita,2009,s 57. Diplomová práce je členěna do čtyř kapitol. Tři kapitoly jsou charakteru teoretického, jedna kapitola má charakter výzkumný. Diplomová práce pojednává o využití prvků alternativní a augmentativní komunikace při rozvoji komunikačních schopností žáků na základní …víceAbstract:
Šandová Monika : Use of alternative/and augmentative communication elements to develop communication ability of pupils in special basic schools, thesis, Brno : Masaryk University, 2009, p.57 The thesis is divided into four chapters. Three chapters are of a theoretical nature, the remaining part is of a research one. The thesis deals with a use of the alternative/and augmentative communication elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j435o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2010
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace při narušené komunikační schopnosti dětí s mentálním postižením a autismem
Hana Holanová -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Narušená komunikační schopnost u žákyně základní školy
Linda Kosnarová -
Narušená komunikační schopnost u žáků v prvních třídách základní školy
Eliška MATERNOVÁ -
Narušená komunikační schopnost u dětí na druhém stupni základních škol
Markéta VYHNÁLKOVÁ -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová