Aplikace modelu Národní ceny ČR za CSR ve vybrané organizaci – Jan Zelinka
Jan Zelinka
Diplomová práce
Aplikace modelu Národní ceny ČR za CSR ve vybrané organizaci
Application of National Award ČR for CSR in selected organization
Anotace:
Cílem této práce je analýza a hodnocení vybrané organizace pro Národní cenu ČR za CSR. V řešení byla vypracována podkladová zpráva společně s managementem. Dále proběhla analýza dle hodnotícího formuláře respektující model Committed to Sustainability a byla sepsána zpětná zpráva, která poskytuje organizace kroky, jež zvýší úroveň pro další budoucí hodnocení v oblasti ekonomické udržitelnosti, životního …víceAbstract:
Purpose of this paper is to analyze and evaluate selected organization for the Czech National Award in CSR. Data report for analyzing was completed in cooperation with management of the organization. Further data analysis was carried out according to the evaluation form, respecting Committed to Sustainability model. It resulted into feedback report, which provides steps of how to improve CSR for future …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70140
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedoucí: Alena Plášková
- Oponent: Ondřej Hykš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70140
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić