ICT plán Střední uměleckoprůmyslové školy Uherské Hradiště – Mgr. Karla STRÁNSKÁ
Mgr. Karla STRÁNSKÁ
absolventská práce studenta CŽV
ICT plán Střední uměleckoprůmyslové školy Uherské Hradiště
ICT plan of Secondary School of Applied Arts Uherské Hradiště
Anotácia:
Práce je zaměřena na postup tvorby ICT plánu SUPŠ Uherské Hradiště v souladu se strategií rozvoje vzdělávací soustavy. Shrnuje východiska, o která se ICT plán školy opírá. Popisuje roli koordinátora - metodika ICT, výchozí úroveň ICT školy, volbu strategie a cílů, kterých chce SUPŠ UH dosáhnout v krátkodobém časovém horizontu.Abstract:
The work is focused on the process of creating an ICT plan of SUPŠ Uherské Hradiště. It summarizes the starting points on which the school's ICT plan is based. It describes the role of the coordinator - methodology ICT, the initial level of the ICT school, the choice of strategy and goals that SUPŠ UH wants to achieve in the short term.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 8. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Pavel Smolka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STRÁNSKÁ, Karla. ICT plán Střední uměleckoprůmyslové školy Uherské Hradiště. Ostrava, 2021. závěrečná práce (neudělen). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of Scienceceloživotní / odbor:
Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností / Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností
Práce na příbuzné téma
-
Lidské ICT implantáty a základní práva
Markéta Kozáková -
Analýza využitia ICT na stredných školách
Štefan Ulman -
Senioři se sluchovým postižením a ICT
Michal BRHEL -
ICT ve vzdělávání pod tlakem informační společnosti. Zavádění ICT do vzdělávacích systémů
Tomáš Punar -
Senioři a ICT
Jakub Loník -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková