Eliška Mašková

Bakalářská práce

Návrh na vylepšení marketingové strategie společnosti JUST CS, s r.o.

Proposal to Improve the Marketing Strategy of the Company JUST CS, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti JUST CS, s r.o. Jejím cílem je provést analýzu stávající marketingové strategie společnosti JUST CS, s r.o. se zaměřením na aplikaci marketingového mixu a analýzy SWOT a s pomocí vlastního terénního šetření spokojenosti zákazníků poskytnout návrhy a doporučení pro vylepšení této marketingové strategie.
Abstract:
The thesis focuses on the marketing strategy of the company JUST CS, s.r.o. Its aim is to analyze the current marketing strategy of the company JUST CS, s.r.o. focusing on the application of the marketing mix and SWOT analysis, and using my own field survey of customer satisfaction to provide suggestions and recommendations for improvement of the marketing strategy.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49617