Chování spotřebitele na konkrétním trhu – Bc. Jolana Šibalová
Bc. Jolana Šibalová
Diplomová práce
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumer Behaviour on Specific Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním nákupního chování spotřebitelů na trhu kávy v Brně. Hlavním cílem práce je analyzovat nákupní chování spotřebitelů určitého segmentu na trhu kávy a navrhnout doporučení pro konkrétní využití těchto poznatků v praxi.Abstract:
This diploma thesis deals with the shopping behaviour of consumers on the market of coffee in Brno. The main goal of this thesis is to analyze the purchasing behaviour of a certain segment of the consumers on coffee market and to suggest some recommendations for the specific use of these knowledge in the practise.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/oemle/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
Multiple decision making in practice
Anastasia Pustovetova -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková