Osobnostní a sociální výchova v literární výchově a čtení – Olga CHROMKOVÁ
Olga CHROMKOVÁ
Diplomová práce
Osobnostní a sociální výchova v literární výchově a čtení
Personality and Social Education in Literary Education and Read
Anotace:
CHROMKOVÁ, O. Osobnostní a sociální výchova v literární výchově a čtení. [Diplomová práce.] Ústí nad Labem 2008 - Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, Pedagogická fakulta, Katedra primární jazykové výchovy, 92 s., xxx s. příloh (Přílohy: ukázky z použitých knih, pomůcky k vybraným hrám, vyplněné pracovní listy, videonahrávka pěti aktivit).Abstract:
CHROMKOVÁ, O. Personality and Social Education in Literary Education and Read.[Diploma Thesis.] Ústí nad Labem (Czech Republic) 2008 - University of Jan Evangelista Purkyně, Faculty of Education, 92 p., xxx p. of supplements.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2008
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/2931
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 12. 2008
- Vedoucí: PaedDr. Janáčková Blanka
- Oponent: Mgr. Hana Malíková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHROMKOVÁ, Olga. \textit{Osobnostní a sociální výchova v literární výchově a čtení}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/myub17/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakultahttp://arl.ujep.cz/
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program:
Učitelství pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Osobnostní a sociální výchova jako aspekt rozvoje sociálních dovedností žáků
Alena Březovská -
Problematika reflexe v rámci osobnostní a sociální výchovy.
Pavlína Handlířová -
Formy odměňování a trestání a způsob výchovy dítěte v českých a vietnamských rodinách v ČR
Tereza Netolická -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Současný stav využití dramatické výchovy a jejích metod a technik na druhém stupni základních škol a v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií v Ústí nad Labem
Taťána Mádlová -
Marcela Zemanová, František Thun-Hohenstein (1809-1870). Biografie šlechtice v kontextu proměn společnosti 19. století. Předkládaná disertační práce je první ucelenou biografií hraběte Františka Thun-Hohensteina (1809-1870), jednoho z nejdůležitějších představitelů českého uměleckého života 2. třetiny 19. století. Práce sleduje dva hlavní okruhy zájmu. Prvním je Thunova soukromá sféra, kde se zabývá jeho dětstvím, výchovou, vzděláním a cestováním v kontextu rodinných strategií. Nejdůležitějším momentem je pak Thunův mesaliační sňatek.který uzavřel roku 1846 a jehož následkem pozbyl jako prvorozený dědické právo na rodinný fideikomis.Druhou linií, kterou práce sleduje, je veřejné působení Františka Thuna. Jsou zmíněny Thunovy aktivity v sociální a filantropické oblasti a jeho politická kariéra v době předbřeznové a během revoluce roku 1848. Největší pozornost však autorka věnuje Thunově činnosti v oblasti výtvarného umění a památkové péče.
Marcela ZEMANOVÁ -
A Contemporary Investigation into the Social Memory of the Transatlantic Slave trade and its Impact on Slave Descendants’ Everyday Experiences in Southwest Cameroon and the Cross River State Nigeria
Maurine Ekun Nyok -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant