Spotřebitelské chování a consumer promotion – Bc. Tereza JANKOVÁ
Bc. Tereza JANKOVÁ
Diplomová práce
Spotřebitelské chování a consumer promotion
Efective sales promotion in relation to final consumer
Anotace:
V teoretické části své diplomové práce popisuji jednotlivé způsoby segmentace trhu, zabývám se způsoby nákupního chování a procesem spotřebitelského rozhodování. V analytické části popisuji vývojové trendy v nákupním chování spotřebitelů a jejich vlivem na jednotlivé nástroje sales promotion. V projektové části se zabývám projekty, kterým se věnuji v rámci své praxe.Abstract:
In theoretical part of my dissertation I describe single methods of market segmentation, I deal with ways of shopping behavior and process of consumer decision making. In analytical part I describe evolution in consumer shopping behavior and its influence on sales promotion tools. In project part I deal with projects which I work during my practice on.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
428
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANKOVÁ, Tereza. Spotřebitelské chování a consumer promotion. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty podpory prodeje zaměřené na děti
Karolína Sobišková -
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Využití nástrojů podpory prodeje ve vinárně U Archy
Pavlína Jurmanová -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje
Lukáš Ryška -
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
Tomáš Bojanovský -
Podpora prodeje podniků působících na trhu s pleťovou kosmetikou
Lenka Štulírová