Marketingová komunikace společnosti Unicredit bank CZ – Bc. Jiří Nepomucký
Bc. Jiří Nepomucký
Diplomová práce
Marketingová komunikace společnosti Unicredit bank CZ
Marketing communication of Unicredit bank CZ
Anotace:
Práce se věnuje deskripci marketingové komunikace společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s. Důvodem je nedávno vytvořená strategická koncepce komunikace v rámci skupiny UniCredit a rostoucí náklady na propagaci. Součástí práce je definice teoretického základu a následný rozbor konkrétní marketingové kampaně na produkt U konto. V neposlední řadě je kladen důraz na nový komunikační …víceAbstract:
Thesis deals with the description of marketing communication of the UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia Inc. The reason is the recently created strategic concept of communication within the UniCredit Group and the rising cost of promotion. Main Part of the thesis is definition of theoretical basis and subsequent analysis of specific marketing campaign for the product U Konto. Important part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nbssn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza struktury poplatků na běžném účtu u českých bank
Denisa Zajacová -
Neverbální komunikace Key account managerů energetické společnosti při vyjednávání
Zdeněk Jaroš -
Efektivita vybraných nástrojů marketingové komunikace při podpoře prodejního procesu a tvorbě vztahu se zákazníkem
David Říha -
Náročnost pozice Key Account Managera v 21. století
Daniel Bartoš -
Key account management Jednání a péče o klíčového zákazníka
Barbora Prášková -
Jak uspět ve výběrovém řízení na pozici Key Account Managera
Petra Stárková -
Analýza propagační komunikace vybrané neziskové organizace
Marie Millerová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků