Návrh marketingového plánu příspěvkové organizace Planetárium Praha – Michaela Šedivá
Michaela Šedivá
Bakalářská práce
Návrh marketingového plánu příspěvkové organizace Planetárium Praha
Marketing plan of contributory organisation Planetarium Praha
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo zanalyzovat marketingovou strategii příspěvkové organizace Planetárium Praha a následně navrhnout potřebné změny a doporučení v marketingovém plánu. Organizace se pohybuje v oblasti poskytování služeb a jejím hlavním účelem je vzdělávání a zábava. Teoretická část se zaměřuje na popis a vysvětlení pojmů a metod souvisejících s vytvářením marketingového plánu. V praktické …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyse the marketing strategy of the contributory organization Planetarium Praha and then propose the necessary changes and recommendations in the marketing plan. The organization operates in the field of service provision and its main purpose is education and entertainment. The theoretical part focuses on the description and explanation of concepts and methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83659
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Dominika Šimoňáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83659
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Strategická analýza organizace a její vliv na marketing organizace
Barbora Hondlová -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová