Michaela Šedivá

Bakalářská práce

Návrh marketingového plánu příspěvkové organizace Planetárium Praha

Marketing plan of contributory organisation Planetarium Praha
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo zanalyzovat marketingovou strategii příspěvkové organizace Planetárium Praha a následně navrhnout potřebné změny a doporučení v marketingovém plánu. Organizace se pohybuje v oblasti poskytování služeb a jejím hlavním účelem je vzdělávání a zábava. Teoretická část se zaměřuje na popis a vysvětlení pojmů a metod souvisejících s vytvářením marketingového plánu. V praktické …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyse the marketing strategy of the contributory organization Planetarium Praha and then propose the necessary changes and recommendations in the marketing plan. The organization operates in the field of service provision and its main purpose is education and entertainment. The theoretical part focuses on the description and explanation of concepts and methods …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Dominika Šimoňáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83659