Návrh marketingového plánu příspěvkové organizace Planetárium Praha – Michaela Šedivá
Michaela Šedivá
Bachelor's thesis
Návrh marketingového plánu příspěvkové organizace Planetárium Praha
Marketing plan of contributory organisation Planetarium Praha
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo zanalyzovat marketingovou strategii příspěvkové organizace Planetárium Praha a následně navrhnout potřebné změny a doporučení v marketingovém plánu. Organizace se pohybuje v oblasti poskytování služeb a jejím hlavním účelem je vzdělávání a zábava. Teoretická část se zaměřuje na popis a vysvětlení pojmů a metod souvisejících s vytvářením marketingového plánu. V praktické …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyse the marketing strategy of the contributory organization Planetarium Praha and then propose the necessary changes and recommendations in the marketing plan. The organization operates in the field of service provision and its main purpose is education and entertainment. The theoretical part focuses on the description and explanation of concepts and methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83659
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2021
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Dominika Šimoňáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83659
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Strategická analýza organizace a její vliv na marketing organizace
Barbora Hondlová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek