Michaela Šedivá

Bachelor's thesis

Návrh marketingového plánu příspěvkové organizace Planetárium Praha

Marketing plan of contributory organisation Planetarium Praha
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo zanalyzovat marketingovou strategii příspěvkové organizace Planetárium Praha a následně navrhnout potřebné změny a doporučení v marketingovém plánu. Organizace se pohybuje v oblasti poskytování služeb a jejím hlavním účelem je vzdělávání a zábava. Teoretická část se zaměřuje na popis a vysvětlení pojmů a metod souvisejících s vytvářením marketingového plánu. V praktické …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyse the marketing strategy of the contributory organization Planetarium Praha and then propose the necessary changes and recommendations in the marketing plan. The organization operates in the field of service provision and its main purpose is education and entertainment. The theoretical part focuses on the description and explanation of concepts and methods …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2021
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Dominika Šimoňáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83659