České politické strany na Facebooku – Bc. Jan Perla
Bc. Jan Perla
Bachelor's thesis
České politické strany na Facebooku
Czech political parties on Facebook
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje komunikaci českých politických stran na on-line sociální síti Facebook v období kolem voleb do Poslanecké sněmovny České republiky v roce 2010. Cílem práce je zjistit, zda české politické strany využívají Facebook ke své propagaci a zhodnotit jak na něm komunikují a jaké jeho možnosti ke komunikaci využívají. Výzkum je prováděn kombinací kvalitativní obsahové analýzy s induktivním …viacAbstract:
The Bachelor thesis deals with the communication of Czech political parties at on-line social networking site Facebook in the period around the elections to the Chamber of Deputies of the Czech Republic in 2010. The aim is to find out whether the Czech political parties use Facebook to their promotion and to assess how they communicate on Facebook and what its possibilities they use for communication …viacKľúčové slová
výzkumná práce kvalitativní výzkum kvantifikovaná data Facebook politické strany komunikace předvolební kampaň sociální média on-line sociální sítě sociální kapitál research thesis qualitative research quantified data political parties communication election campaigns social media on-line social networking sites social capital
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w09la/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2011
- Vedúci: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Renáta Sedláková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Práce na příbuzné téma
-
Slovenskí užívatelia on-line sociálnych sietí a komunikácia politických tém
Peter Borko -
Zpracování a vizualizace dat z on-line dotazníkového šetření v oblasti sociálních sítí
Marek Immer -
Sociální sítě v on-line marketingu galerií výtvarného umění
Eva Csémyová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
Koncept „Open / Closed“ politické spektrum: aplikace na politické strany v Česku (2017 – 2021)
Tom Enter -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Politické strany a historická paměť. Hodnocení role politických stran na komunální úrovni z generační perspektivy
Nikola Ilečková -
Podnikateľské politické strany ANO a OĽANO a ich prístup k EÚ
Ivana Šabová