Integrace dítěte s poruchou autistického spektra v běžné mateřské škole – Mgr. Eliška Novotná
Mgr. Eliška Novotná
Bachelor's thesis
Integrace dítěte s poruchou autistického spektra v běžné mateřské škole
Integration of child with Autistic Spectrum Disorders at nursery school
Abstract:
Tématem bakalářské práce je integrace dítěte s poruchou autistického spektra (PAS) do běžné mateřské školy. Teoretická část se zabývá terminologií, charakteristikou a klasifikací jednotlivých poruch autistického spektra (Dětský autismus, Atypický autismus, Rettův syndrom, Aspergerův syndrom, Jiná dezintegrační porucha v dětství, Hyperaktivní porucha sdružená s mentální retardací a stereotypními pohyby …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the integration of a child with autism spectrum disorder (ASD) into an ordinary nursery school. The theoretical part deals with the terminology, characteristics and classification of particular autism spectrum disorders (Childhood autism, Atypical autism, Rett´s syndrome, Asperger´s syndrome, Other childhood desintegrative disorder, Overactive disorder associated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ohziy/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2016
- Supervisor: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná