Barbora Pýchová
Diplomová práce
Praha jako kulturní značka
Prague as a culture brand
Anotace:
Práce "Praha jako kulturní značka" se věnuje významu jména města Prahy ve světě a jakým způsobem se Praha prezentuje. Zaměřuje se také na její vizuální identitu a logo, kterým je na začátku práce věnována i obecná část a uvedení do celé problematiky. V druhé části práce je zpracován projekt "Prague's letters", který ukazuje možnost nové formy propagace jména Prahy ve světě.Abstract:
The thesis "Prague as a culture brand" deals with the meaning of the name "Prague" in the international context and how Prague presents itself. Further, it is focused on Prague's visual identity and logo. The first and general part of the paper is dedicated right to visual identity and logo and to the introduction into the topic as a whole. The second part describes the project "Prague's letters", …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/64152
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: Irena Tyslová
- Oponent: Markéta Dianová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/64152
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Koncept cancel culture a jeho vliv na značky
Valerie Gajarská -
Role of culture in the international expansion of IKEA
Daria Pichugina -
Podniková kultura společnosti Dobrá značka
Šárka Holubová -
Firemní kultura ve vybraném podniku
Anna Cahlíková -
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
Lenka Kavuľová -
Global Marketing and Local Culture
Giorgi Tugushi -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová -
Praha jako kulturní značka
Barbora Pýchová