Angličtina jako nástroj marketingu v Republice Kazachstán. – Alexandra Andreyeva
Alexandra Andreyeva
Bachelor's thesis
Angličtina jako nástroj marketingu v Republice Kazachstán.
English as a marketing tool in the Republic of Kazakhstan.
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá roli angličtiny jako strategického marketingového nástroje ve vícejazyčném prostředí Kazachstánu. V zemi, kde jsou předními jazyky kazaština a ruština, se zavádění angličtiny do reklamních kampaní stává důležitým prostředkem k oslovení širšího publika a zvýšení mezinárodní konkurenceschopnosti. První část práce začíná rozborem jazykového prostředí Kazachstánu, včetně historického …moreAbstract:
This bachelor's thesis explores the role of English as a strategic marketing tool in the multilingual environment of Kazakhstan. In a country where Kazakh and Russian are the leading languages, introducing English into advertising campaigns is becoming an important means of reaching a wider audience and increasing international competitiveness. The first part of the work begins with an analysis of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2024
- Supervisor: PhDr. Martina Jarkovská, Ph.D.
- Reader: Drahoslava Kšandová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ANDREYEVA, Alexandra. \textit{Angličtina jako nástroj marketingu v Republice Kazachstán.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/n0j4vx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Yulia Shmakova -
Masová komunikace (Analýza prostředků masové komunikace)
Jiří PRUNER -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová -
Prostředky masové komunikace a jejich vliv na psychosociální vývoj dítěte
Adéla Vahalová -
PROSTŘEDKY MASOVÉ KOMUNIKACE A JEJICH VLIV NA PSYCHOSOCIÁLNÍ VÝVOJ DĚTÍ
Marcela ČERNOTOVÁ -
Marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o.
Tomáš Látal -
Prostředky masové komunikace jako součást životního stylu mládeže
Pavlína Dúbravová -
Děti a prostředky masové komunikace
Jaroslav Berka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights