Analýza spokojenosti zákazníků KB s internetovým bankovnictvím – Bc. Tomáš KRAUS
Bc. Tomáš KRAUS
Diplomová práce
Analýza spokojenosti zákazníků KB s internetovým bankovnictvím
Analysis of customer satisfaction in KB with internet banking
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků Komerční banky, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje tři kapitoly. První se zabývá samotnými bankami, druhá kapitola je věnována zákazníkovi a třetí kapitola rozebírá zákaznickou spokojenost. Praktická část je členěna rovněž do tří kapitol. Ve čtvrté kapitole této práce je představena …víceAbstract:
This presented diploma thesis is focused on the analysis of customer satisfaction in Komerční banka, a.s. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains three chapters. The first deals with the banks themselves, the second chapter is devoted to the customer and the third chapter discusses customer satisfaction. The practical part is also divided into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Sadílek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRAUS, Tomáš. Analýza spokojenosti zákazníků KB s internetovým bankovnictvím. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jan Noháč -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Centrální banka Ruské federace a Česká národní banka - Cíle a nástroje
Pavlína FUCHSOVÁ